Lev varje dag som det vore den sista

2012-09-21
18:12:58

ÖSTGÖTATRAFIKEN FÖRSTÖRDE MIN DAG
Hej! ♥ Man kan säga att östgötatrafiken förstörde min dag. Imorse missade jag bussen för att min buss var sen, har gjort det flera dagar nu. Så att jag kommer försent till lektionerna och missar massa. Sen när jag skulle åka hem så var jag tvungen att skynda mig till spårvagnsbussen för att inte missa bussen i rese, sen när jag ser busshållplatsen så kommer bussen, 2 minuter för tidigt! Så fick stå där och vänta en hel halvtimma för att den andra var sen istället. Sen när den väl kom var den så full att det inte gick att röra sig, den fick till och med åka förbi hållplatser för att det inte gick att få på fler. Jaja, nu är jag iallafall hemma och det är helg! Hoppas ni får en bra kväll och helg ♥
Det var 2 grader och frost imorse så det fick bli vinterjackan, usch jag hatar vinterjacka! Känner mig så himla fult klädd.. 

Kommentar:
#1: Mamma

Det är sånt liv du kommer få , om du inte ska ha något körkort <3

2012-09-21 @ 19:20:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: