Lev varje dag som det vore den sista

2013-02-06
17:13:04

6 FEBRUARI 2013
Heej! Just nu är jag väldigt glad, det beror på lite olika saker. Bland annat att min iPhone äntligen är tillbaka och ligger i konsum, så pappa ska hämta den sen! Sen så tror jag att jag kan provet till imorgon, typ iallafall, måste plugga ikväll också. Och så beror det även på att Lizzie ska komma till mig i skolan imorgon runt lunch. Mys att ha med sin lilla vovve på lektionerna hela eftermiddagen ♥ Iallafall så kom jag precis hem, skulle egentligen ha sovit hos älskling inatt, men han är fuk som han säger. Han är inte sjuk, han är "fuk". "Fuk fien", säger han. Så söt att jag dör. Fina älskling, vill träffa dig, men jag vill inte ligga i samma lilla säng som dig inatt och bli fuk jag med. Kram! 
Bjuder på lite "fina bilder". Vet att man bara ser mitt ena öga på varje bild, det råka bli så när jag gjorde collaget!! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: