Lev varje dag som det vore den sista

2013-02-02
18:58:54

FÖDELSEDAGSFIRANDE IGEN
Har precis kommit hem från ett litet kalas med bullar och tårta. Har planerat en liten myskväll nästa lördag med Emilia och mormor, Emilia och jag ska sova hos henne, titta på melodifestivalen och göra tacos. Och på dagen planerade vi att åka in till stan och shoppa lite. Det längtar vi till! Lite kul när det händer något annat på helgen än att bara vara hemma. Och umgås lite med sin kusin och vän! Nu har jag duschat, och ikväll ska jag mysa med mamma och titta på melo! ♥

Myst i älsklings tröja idag, känns ju bra att jag gillar hans kläder mer än vad jag gillar mina. Haha, tänker sno den här tröjan också, till skolan en dag då jag inte orkar bry mig om hur jag ser ut

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: