Lev varje dag som det vore den sista

2013-02-05
15:00:55

SKAL PÅ POSTEN
Hej på er! Gud vad jag är hemma tidigt hela tiden, idag är det ännnu tidigare! Har inte åkt med den sena bussen på hur länge som helst, det är väldigt konstigt, eftersom jag slutar fyra varje dag förutom på fredagar. Men det beror nog på att vi slutar tidigare hela tiden, eller oftast får jobba hemma. Det är skönt! Pappa var snäll och hämtade mig i vistinge iallafall! När jag kom hem hade alla mina skal kommit, och pappa har fått sms om att mobilen är påväg tillbaka. Härligt! Nu ska jag snart äta sen plugga, kram ♥

Dom glittriga skalen är mina (6pack för 129:- från fyndiq, rekommenderar verkligen sidan, billigt!) Och flaggorna beställde jag till Amanda som hon ville ha! (3pack för 99:-)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: