Lev varje dag som det vore den sista

2013-01-08
12:00:00

2012
Skulle lagt upp det här inlägget för flera dagar sedan, men jag har inte orkat! Men nu så. Alltså lite bilder från mitt 2012 (som en sammanfatttning, fast jag har säkert missat massa kul som har hänt, men men)
Började 2012 med att pimpla med pappa, Hugo och Emil 

Byggde världens största snögubbe, på riktigt så blev den väldigt fin

Firade fettisdagen med mammas hembakta semlor (mycket godare än köpta)

Våren kom och man kunde börja sitta på altanen och äta frukost, längtar! 

Tog farväl att världens finaste marsvin, saknar dig massa Ludde. Kan börja gråta än idag av att tänka på det som hände, snart är det 1 år sedan. Trodde inte man kunde bli så ledsen av att ett marsvin dör (känns som det är värre med hundar och katter tillexempel) Men det här var fruktansvärt ♥ 
Hade praktik på doggsen

Fotograferat massor (och ätit godis)

Var på kaninutställning i skolan. Min klass hjälpte till dagen innan att ställa upp o.s.v Men för mig blev det inte så långvarit för jag fick migränanfall och fick åka hem.. Minns det väl! 

Var på pop explosion med bästa mamma

Shit vilken kväll jag hade, en utav dom bästa dagarna detta år! ♥ Det var såå himla bra! 

Hade vårkänslor och plockade blommor

Tvingat ut min bror för att ta bilder på mig, bland annat vårbilder i våras

Köpte nya vita converse

Tog hand om en klasskamrats marsvin i runt en vecka

Hade friluftsdag och lånade en hund från hunddagiset i skolan, men nu har jag en egen vovve till kommande friluftsdagar!

Var i Stockholm med älskling

Firade påsk med massa vårkänslor

Förberedde mig inför sommaren genom att slinga håret ljusare, samma sak händer nog iår

Haft det roligt med min älskling

Varit barnvakt, lekt och myst med barn. Påtal om barn så kan jag även säga att jag sommarjobbade på dagis

Fick sommarlov!! 

Myst med min kissekatt

Var somrig och fin och firade midsommar

Var på kryssning såklart!

Träffade villeviking

Trots att sommarvädret inte var så bra så bjöds det på några dagar med hög temperatur iallafall

Var i vimmerby några dagar, campade och tittade på killarna när dom hade cup

Lekt och tagit massa kort med min bästa kompis och bror (haha, det var gulligt sagt, eller hur Hugo?)

Gjort saker med min släkt, gud vad skönt det ser ut med sommar! 

Meningen var att jag och tjejerna skulle åka till smultronstället bara, men det blev en lite roadtrip till IKEA och allt möjligt. Alltid kul att göra lite spontana saker! 

Var även på olearys och käkade

Myst massa med familjen, det som jag gillar allra bäst

Hade en grym skogsröjshelg

Eller nej förresten, jag hade en fantastisk skogsröjshelg! 

Fiskade kräftor hos farmor och farfar såklart

Var på cirkus med Emil och Emma igen efter mååånga år

Gosat med djur i skolan, även pluggat massor men det skiter vi i att ta upp, haha

Fyllt år som alla andra år

Var i kolmården och åkte den nya linbanan bland annat

Var i ullared, köpte massa saker till valpen vi skulle hämta om några dagar då (vet inte varför bilden är liten)

Hämtade henne, och nu är hon våran fina lilla busiga tjej ♥

Bakade ett lite mer avancerat pepparkakshus iår, men det blev väldigt fint! 

Hugo och jag var hos farmor och farfar och gjorde bockar

Var på julbord på gestgifveriet 

Och såklart firade jag jul igen också!  
 
 Det var lite bilder från mitt år! Hoppas 2013 blir ett bra år såklart. Jag vill: 
  • Få bra betyg till sommarlovet (inget F ska det bli!)
  • Göra massa roliga och spontana saker med mina kompisar, i sommar vill jag hitta på massor med er. Är ni med på det? :) 
  • Åka iväg med älskling och göra saker som man inte gör så ofta, åka till stockholm och liknade och hitta på roliga saker.
  • Åka och kolla på så många ifk-matcher som möjligt med älskling, hehe.
  • Åka på spelningar med Eric, träffa honom igen ♥
  • Lära Lizzie massa saker, gå på "kurser" och åka på tävlingar vill jag verkligen!
  • SHOPPA! 
  • M.M

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: