Lev varje dag som det vore den sista

2013-01-26
13:45:32

JAG ÄR TILLBAKA= LÅNGT INLÄGG
Hej! ♥ Får väl ta och komma tillbaka till bloggen lite smått då! Har haft en bloggpaus och det har varit väldigt skönt. Dom sista inläggen jag skrev senast var inte så roliga så jag tror att ni som inte vet vad som har hänt undrar. Och jag vet inte om jag borde skriva det, men min fina och underbara morfar har lämnat världen och jag saknar honom redan så det gör ont. Du har varit världens bästa morfar för mig, och du ställde ALLTID upp ♥ Tänkte skriva ett längre inlägg om någon månad eller två när jag kommit över det lite mer. Och efter begravningen och så... 
Veckan i skolan har iallafall varit sådär, jobbig o.s.v. Orkar inte skriva så mycket mer. Haft roliga djurlektioner iallafall! Igår kom äntligen min iPhone hem till mig, glad som fan var jag. Fixade den och så sen så märkte vi att ljudet inte funkade. Högtalaren är trasig, så sjukt att det ska hända mig också, varför fick just JAG den telefonen? Det är alltid fel på saker som jag får hem.. Så nu måste jag skicka tillbaka den och vänta på den i typ två veckor till... Jaja, det blev ett långt inlägg, men nu är jag tillbaka iallafall får vi hoppas! Kram.
Kallt, vitt och fint väder

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: