Lev varje dag som det vore den sista

2013-01-03
21:08:00

NY TV
Godkväll! Sitter i min mysiga säng och rummet är helt nystädat. Och min nya TV är på plats, det är så mysigt när rummet är så här rent och städat. Och endast TV:n och snöbollarna i fönstret lyser. Ska lägga mig skapligt idag för imorgon ska jag upp tidigt och åka med bussen som går klockan 9, sen ska jag åka tåg och massor själv till Amanda. Haha, hjälp, jag vet inte vartifrån tåget går! Kommer dö, nerå, det kommer säkert gå jätte bra. Ska sova hos henne och det ska faktiskt bli jätte roligt, har aldrig varit hemma hos henne och vi har aldrig gjort något utifrån skolan sen vi träffades i 1:an! Kanske inte kan blogga där, men jag har med mig kameran. Kram! ♥



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: