Lev varje dag som det vore den sista

2013-01-03
16:36:33

STÄDAR BORT JULEN
Hej på er! Jag håller på och städar bort julen totalt i mitt rum, det blir väldigt tomt måste jag säga. Men nu är julen över och då vill jag inte ha kvar massa tomtar o.s.v. Då får jag bara ångest över att det är 1 år kvar till jul igen! Var även inne i stan förut och köpte mig en liten platt-TV, blir perfekt här i mitt rum. Istället för den feta lilla TV:n som bara stått och samlat damm.

Bilder tagna med datorkameran så dom är inte så bra. Håller även på att sätta upp alla ramar iordning, dom har suttit huller om buller förut. Och så ska jag sätta upp min coola 3D tavla jag gick i julklapp!! (Och såklart ska alla katter ligga och sova just i min säng..)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: