Lev varje dag som det vore den sista

2013-02-27
18:50:17

SNAKES

Hej! Tänkte ta och blogga lite eftersom jag inte har någonting annat för mig. Ligger i älsklings säng och lider just nu, kanske inte behöver skriva varför här, men jag hatar mitt liv just nu och jag lider som sagt. Aaaaah! Tredje dagen på praktiken idag iallafall, har städat, städat och städat varje dag. Städat hos fåglarna har jag gjort varje dag, och det är det tråkigaste som finns! Men idag fick vi mata ormarna. Så vi tog ut alla majsormar och boaormar, la dom i petboxar och matade dom. Det var faktiskt väldigt roligt och första gången jag höll i en orm! Och det var roligt att se när dom högg efter musen. Boaormarna högg så jag fick hjärtattack varje gång. Haha, bra dag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: