Lev varje dag som det vore den sista

2012-04-27
13:07:37

DET GÅR INTE ATT BESKRIVA MED ORD
Tänkte berätta lite om pop explosion i onsdags. Kan börja med att säga att det var helt fantastiskt ♥ Jag såg jätte bra så jag såg varenda blick och varenda leende. Kommer aldrig glömma hans underbara blickar. Hur kan man födas till att bli sådär snygg? Det måste nästan vara förbjudet att vara så snygg som han är. Han får nästan folk att svimma av sitt leende lixom ♥ Okej, för att berätta lite om själva konserten. Han sjöng en hel del av sina låtar, och alla var precis lika bra. Och hans dans ska vi inte tala om. Så jäkla bra han dansar, tillsammans med sina dansare också. Hela "Ericsaadeteamet" har gjort det så jävla bra, med bakrund och allting. Hur coolt som helst. Det går inte förklara. Hade iallafall en oförglömlig kväll, längtar tills den dagen kommer, då jag får prata med honom och ge honom en stor kram ♥
På vägen in frågade vi någon människa om man fick ha med sig systemkamera in. Hon bara, nej, jag TROR inte det. Så vi gick ut och la den i bilen igen, sen kommer vi in till själva scenen. Då hade typ alla systemkamera med sig, gissa om jag blev arg på den där kärringen! Men det var lika bra det, annars hade jag bara koncentrerat mig på att ta bra bilder. Nu stod jag bara där och kollade på honom ♥ Filmade dock lite med mammas iphone. Det här är den ända video som blev riktigt bra. Det är typ den sista låten har sjöng, hans röst gör mig helt ewåopkösgmviedsrflv... Det går inte att beskriva med ord hur vacker, fin, fantastisk, snygg, begåvad, underbar, söt, rolig, gullig och rar han är ♥♥♥ Jag älskar dig Eric, enormt mycket för att inte ens känna dig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: