Lev varje dag som det vore den sista

2012-04-18
19:15:18

RÖJT I SKOGEN

Hej fina läsare! <3 Har precis kommit upp från duschen, duschade bara av kroppen lite snabbt för jag kände mig sjukt äcklig. Idag har jag kört röjsåg, i höstas/vintras körde vi med snöre. Nu körde vi med klinga istället, det var både tråkigt och roligt på samma gång. Såga ner lite små träd sen fick jag sjukt ont i nacken så jag orkade inte mer. Efter skolan träffade jag älskling, som hade varit och köpt ett par converse till mig på lager 157. Jag är sjukt lycklig nu, mina nya älsklingar!! Annars har jag bara legat i älsklings säng sen vi kom hem. Har övat på mitt tal inför imorgon. Sjukt nervös..... Jag tror jag kommer slänga in ett inlägg till senare så vi hörs då. Puss!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: