Lev varje dag som det vore den sista

2012-04-05
19:14:50

SKÄRTORSDAG
Hej mina vänner! ♥ Idag är det skärtorsdag och jag har inte sätt en enda påskkärring.
Jag kom hem för en stund sedan, har bara hunnit duscha och hoppat i ziperallen. Idag har det inte hänt alls mycket, han som skulle snacka om ergonomi var sjuk så vi hade inte så mycket att göra. Sen hade vi bara utvärdering av temaveckan som vi har haft. Slutade klockan 14 (lov!!!) och åkte då till Emils skola och väntade på honom där, sen gick vi till max och tog en lyxshake. För att vara helt ärlig så är det faktiskt inte så gott, haha! Maria kommer bli helt chockad om hon läser detta. Sen så åkte jag till willys och handlade med mamma, det står en stor godispåse i köket. Men jag får inte äta förrän imorgon! Nu ska jag snart åka och hämta älskling från träningen, problemet är att jag vet inte riktigt när han slutar...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: