Lev varje dag som det vore den sista

2012-04-22
18:44:18

STÄLLER MIG PÅ CROSSTRAINERN
Har precis gjort klart en engelskauppgift. Känns sjukt skönt! Bara några kvar, hehe... Älskling åkte hem för en och en halvtimma sedan ungefär, nu vet jag inte när vi träffas igen. Saknar honom redan ♥ Men jag tror jag ska klara mig. Idag är det söndag, och egentligen ska jag vara i hävla och träna nu. Har inte varit där på flera veckor, det är tråkigt och jag är helt enkelt för slö. Mamma är där nu men jag stannade hemma. Så bara för att jag ska försöka vara duktig ändå så ska jag gå ner och köra på crosstrainern i en halvtimma nu, sen hoppa in i duschen!
Lite fina bilder jag tog alldeles nyss, har inte gjort iordning mig överhuvudtaget idag, inte ens sminkat mig..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: