Lev varje dag som det vore den sista

2012-04-02
08:26:32

TEMAVECKA
Godmorgon! Jag kom till skolan för bara 5 minuter sedan. Jag tror inte jag har varit såhär trött på länge, orkar helt seriöst inte hålla ögonen öppna.. Var uppe på toaletten klockan 5, sen skulle katterna ut också. Sen kunde jag inte sova mera! Vill dö och bara vara död under den är veckan, sen kan jag vakna igen på fredag :) Ne, jag ska nog se till att klara av den här veckan också. Vi har temavecka hela veckan, då vi ska förbereda oss för praktiken eller något. Idag någongång så tror jag att vi har yoga/avslappning, det ska bli väldigt skönt faktiskt! Ännu skönare att slippa alla lektioner. Nu tänkte jag kolla facebook och lite bloggar, och vänta på Maria! Vet inte om jag hinner blogga så mycket mer idag faktiskt.. Vi får se! Ha en bra dag, puss ♥

Det är sjukt kallt ute idag, fick ta upp vinterjackan igen. Trodde inte jag skulle behöva den mer, mamma har till och med tvättat den efter vintern...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: