Lev varje dag som det vore den sista

2012-04-20
19:20:13

VÄRLDENS SÄMSTA VÄDER!
Hej sötnosar! ♥ Tänker man bort vädret så har dagen varit bra. Världens sämsta väder ute! Det har snöregnat ute heela dagen, allt har varit dyngsurt och jag har frysit hela dagen. Så jag har tyckt synd om mig själv idag, haha! Kom till skolan runt klockan 10 imorse, hade djurhållning och jag gjorde inte ett skit på den lektionen. Vi skulle jobba med en uppgift men gick runt och gosade med marsvin istället. Dom behövde lite kärlek av mig tyckte jag! Klockan 12:30 åkte vi till kolmården, hade skelettlektion där. Det var roligt och intressant, men i slutet var det tråkigare för då var alla så himla trötta. Nu tänkte jag sitta och klicka runt lite på datorn, snart blir det tacos! Puss ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: