Lev varje dag som det vore den sista

2012-08-22
19:42:06

BLOGGAR SÅ MYCKET JAG KAN

Hej! Jag vet att uppdateringen kommer bli jätte dålig nu när skolan börjat. Kanske bara blir ett inlägg per dag ibland, ska försöka blogga så mycket som möjligt iallafall. Att börja skolan är faktiskt helt okej, ganska skönt om jag ska vara ärlig. Slippa gå och inte ha någonting att göra hela dagarna. Den goda nyheten jag skulle ha sagt igår, var att jag inte ska ha svenska på eftermiddagarna. Jag ska ha det på morgonen på torsdagar och fredagar, vilket innebär att jag aldrig kommer sluta klockan 17. Gissa om jag blev glad när jag fick reda på det. Schemana är så krångliga nu, man vet inte vad man ska ha och inte. Nu är jag hos Emil, vi har precis ätit och nu ska vi gå ut med Ellie och hennes brorsa Jason, hihi så sjukt söta. Bloggar en gång till senare! Kram!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: