Lev varje dag som det vore den sista

2012-08-21
15:32:30

FÖRSTA SKOLDAGEN
Heeeeej! ♥ Sitter här i skolan och snart har första skoldagen gått! Eller jag slutar klockan 17.. Sjukt deprimerad över det! Jag kommer stressa ihjäl mig om jag ska komma hem klockan 19 flera dagar i veckan, och då kanske jag måste plugga, duscha, äta, packa o.s.v.. Kommer aldrig klara av det eftersom jag stressar upp mig över allt typ! Så därför ska jag gå på svenskan nu idag (eftersom jag valt svenska), känna efter hur det känns, men det kommer inte kännas bra pågrund av tiden jag kommer hem. Så jag ska prata med mamma och pappa hemma så kanske vi fixar en tid till syv och jag väljer bort svenskan. Vi får se hur det blir! Sitter iallafall här just nu och gör ett "miniprojekt-arbete" med Amanda. Som handlar om vilka jobb det finns inom djur! Efter jag slutat KANSKE jag tar en buss till Åby där Hugo spelar match, eller så åker jag bussen hem klockan 18:30 (sent jag vet) Vi hörs ikväll! ♥
Bild från google

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: