Lev varje dag som det vore den sista

2012-08-31
11:59:17

SISTA LEKTIONEN SNART
Hejsan! ♥ Sitter i datasalen just nu med Isabelle. Har haft svenska ända fram till lunch, och det går lite sådär för mig. Har iallafall kommit på någonting att skriva om, han ger oss så svåra saker tycker jag! Eller så är det jag som är efterbliven och dålig, heheh! Nu har vi varit uppe och ätit lunch, inte för att jag åt så mycket men ändå. Är sjukt trött och vill bara hem till älskling nu, ska sova hos honom i helgen! Snart har vi sällskapsdjur så vi ska jobba praktiskt med kaninerna, klippa klor o.s.v. tror jag! Sen slutar jag, då ska jag träffa älskling sen ska vi gå ett varv på stan sen hem till honom, men först köpa godis! Hörs i bussen hem kanske, om jag orkar blogga från Emils mobil, eller om det funkar rättaresagt. Kram! ♥
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: