Lev varje dag som det vore den sista

2012-12-09
10:19:42

9 DECEMBER 2012
Godmorgon! Idag är det söndag och det känns inte som att jag har fått  någon helg. Men det gör inget, längtar jätte mycket till nästa helg, den kommer bli så mysig! Hade en super bra dag igår i huvudstaden med mina vänner. Shoppa och brände typ 1000 spänn, var oseriösa precis hela dagen. Emilia hade köpt väldigt mycket julklappar till oss tydligen, och hon avslöjade alla. Och allt var sånnahära skit fula kläder, haha, Emmy tycker att det märks att vi är kusiner. Det kanske det gör! Tog typ inga bilder för jag orkade inte, tog 2 stycken. Sen skulle vi åka hem med tåget som skulle gå 18:51 men det var försenat till 19:30... Sen så fick jag ingen plats i tåget.. Så jag typ låg på en plåtsak som man ska ha väskor o.s.v. på. En sak är säker, jag ska aldrig mer åka tåg! Ne, nu ska jag äta frukost! 
Mysmorgon! 

Kommentar:
#1: Josefine

Kan du inte lägga upp det du köpte i Stockholm? :D

Svar: Jo, jag ska göra det när jag får tid! :)
Sofie Maxe

2012-12-09 @ 21:30:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: