Lev varje dag som det vore den sista

2012-12-28
22:49:48

BIO MED ÄLSKLING
Hej! Kom typ precis hem till älskling från stan, är sjukt trött så jag kommer nog somna som en stock när som helst (och då kommer älskling tycka att jag är osocial och bli arg på mig, haha) Är trött och har ont i huvudet hela tiden, har säkert fått järnbrist igen... Jaja, filmen vi tittade på var "mammas pojkar", den har ju inte fått så bra recensioner.  Men den var helt klart sevärd, det måste jag säga! Väldigt rolig kan jag också ta och påpeka. Och mysigt har vi haft det ♥ Borde hänga på stan och gå på bio lite oftare, för det är faktiskt mysigt.
Fick med mig ett par örhängen för 40 spänn hem och ett par byxor som jag ska fundera på om jag ska behålla eller inte. Eftersom dom inte var så billiga måste jag ju vara säker! Och är dom snygga? Beslutsångest på hög nivå.. Ni får se dom imorgon. På rean hittade jag absolut ingenting, fanns ingenting snyggt alls. Godnatt ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: