Lev varje dag som det vore den sista

2012-12-21
10:36:19

JULSTÄDNING I RUMMET
JAAAA! VI LEVER! JORDEN GICK INTE UNDER INATT! Fast folk säger ju att den ska gå under på dagen idag också så jag kanske inte behöver vara så glad än. Jag var helt seriöst rädd igårkväll när jag skulle gå och lägga mig. Sjukt att jag är rädd, men jag var det på riktigt! Tittade på en video på aftonbladet innan jag somna. Och dom sa att om jorden skulle gå under så skulle hela jordklotet kunna se en planet/solen vara påväg mot oss. Aja, skit i det! Idag ska jag julstäda rummet ordentligt, och senare i eftermiddag/kväll klä julgranen i mitt rum och sätta upp det mysiga tomtelandet. Hihih ♥
Har inga nya bilder, så det får bli en på den här stiliga killen! omajgad säger jag bara ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: