Lev varje dag som det vore den sista

2012-12-04
16:44:44

NJUTER AV DENNA TID
Hej på er! ♥ Idag har det vräkt ner snö exakt hela dagen, så nu är det massa snö även i Norrköping, det måste ha kommit över 1 dm nysnö. Men det är fortfarande mer och mysigare snö här i Rejmyre, hehe! Dagarna går jäkligt fort och snart är det jullov, och julafton. Jag tar vara på den tid nu fram till jul, för det är den här tiden som är som mysigast. Viips så är julen över. Idag har vi kommit igång med företaget lite, ÄNTLIGEN! Tänke skriva ett inlägg om det någon dag. Idag har vi gjort julkransar, som jag ska fråga farmor och farfar om dom kan sälja med sina bockar på lördag på julmarknaden. Tyvärr så kan inte jag vara med för jag ska ju till Stockholm :( Men det ska bli fruktansvärt kul så jag ska inte klaga. Nu väntar jag på att pappa ska komma hem då han ska hjälpa mig med läxor. Kram! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: