Lev varje dag som det vore den sista

2012-12-01
18:22:34

ÖPPET HUS I SKOLAN
Hej på er! Sorry för att jag suger på att uppdatera, men sånt är livet! Men jag tror inte att ni bryr er så mycket, jag är iallafall duktigare än folk som bloggar typ en gång i veckan. Idag har jag varit i skolan på öppet hus, gick upp klockan 7 imorse, men jag var ganska pigg, så det gick bra även fast jag gärna hade legat kvar med älskling ♥ Mamma och mormor kom och hämtade mig för dom skulle köpa lite blommor i butiken, sen åkte jag till rusta med dom och sen kom vi hem runt 15. Sofie, Alice och Isak har varit här och Sofie hade bakat jätte goda saffransbullar vilket var väldigt gott! Ikväll ska vi äta plankstek (fan vad gott det ska bli) sen bara mysa massa. Imorgon är det första advent, vi närmar oss jul, ååååhhh! 
Lite av det vi sålde idag! Super fina och söta kransar och jularrangemang! 

Kommentar:

Kika in på min blogg hela december fram till julafton! Har en julkalender fylld med roliga tävlingar, goda recept, bra julklappstips, härlig musik och flera överrraskningar! :D

2012-12-01 @ 18:39:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: