Lev varje dag som det vore den sista

2012-12-05
09:33:54

SNÖKAOS
Godmorgon! Nu är jag äntligen i skolan, sådär 1 timme efter att man börjat. Det är världens SNÖSTORM ute, och då menar jag verkligen SNÖSTORM. Gick till bussen som vanligt imorse med Hugo, var vid busshållplatsen ungefär 06:50, väntade och väntade i snöstormen. Ingen buss kom, sen fick vi höra att bussen hade kört av vägen när den var påväg till Rejmyre. Så klockan halv åtta kom det en annan buss, så vi stod där och väntade över en halvtimma. Sen när vi väl var på bussen så fick vi stanna på vistingevägen och vänta i typ en kvart på att dom skulle bärga upp den där bussen som låg i diket. Jag bara tänkte, tänk om det där hade hänt när den hade varit och hämtat oss.. Men det gick ju bra för chaffören så det var inte så allvarligt, men ändå läskigt! Iallafall så kom vi tillslut fram till vistinge och hoppade på en 40 buss. Påväg till Norrköping såg vi en bil som låg i diket också.. Japp, det var min morgon, skulle inte bli förvånad om det händer ungefär samma sak när jag ska hem!  Hoppas ni får en bra, kall och snöig dag. Kram ♥
Finaste bilden jag lyckades ta..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: