Lev varje dag som det vore den sista

2012-12-27
19:38:38

TASSIMOMASKIN
Hej! Dålig uppdatering, javet! Men det blev typ en heldag i stan istället för en liten sväng. Det var så sjuuuuukt mycket folk överallt, vilket resulterade i bilköer, bland annat 50 minuter bilkö för att komma ut ur parkeringshuset.... Och sen bilköer på vägarna också.. Därför orkade jag inte heller titta på kläder för att det var så myckdet folk. tyvärr, eftersom det är väldigt billigt på en del ställen. Men jag ska in med älskling imorgon så ska försöka fynda lite då! Köpte iallafall sena julklappar till mina kompisar ♥ Vi köpte även en kaffemaskin, har provat den nu så jag sitter och dricker varm marabou-chocklad. Väldigt gott var det (förstår inte hur Emilia kan säga att det är äckligt?). 
Om en halvtimme är det "min stora dag" och Eric är med så det ska jag absolut titta på! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: