Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-23
11:16:12

23 FEBRUARI 2012
Har inte sovit så bra inatt, det har regnat och blåst utanför fönstret. Men sen somnade jag och vaknade för en liten stund sedan. Har precis ätit en god frukost, vi köpte goda frallor och så igår. Så när det är goda mackor, då gillar jag frukost! :) Nu sitter jag under täcket i soffan och kollat på tv. Alla kanaler snackar om att Victoria fick sitt barn inatt, det räcker med att dom säger det en gång tycker jag. Sån stor sak är det inte tycker jag iallafall. Idag ska jag försöka sälja kakor/godis och så tror jag att älskling kommer någon gång ikväll också. ♥
Bild från förra våren (bildbrist!). Snön har smält bort nu och det är 8 plusgrader ute, hoppas våren är på G!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: