Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-05
11:07:52

FRYSER
Godmorgon! Gillar verkligen inte att inläggen på morgonen blir precis likadana, men jag bara måste skriva ett godmorgoninlägg åt er, så dom blir lite lika men men.. Nu sitter jag i soffan under mitt täcke och fryser som bara den. Det är jätte kallt både ute och inne, igårkväll var det 20 minusgrader.. Har precis ätit frukost och idag ska vi kolla på big brother och gå ut och ta kort. Lägger upp bilder från kaninutställningen sen! Puss ♥
Lilla jag i fredaaags

Kommentar:
#1: SOFIA

Hej vännen. Hoppas du får en fin Söndag. Glömt inte att kika inte tävlingen som nu är igång. Kanske något just du vill vinna. KRAM



http://bysofia.se/2012/february/tavling-flickor.html#comment

2012-02-05 @ 12:05:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: