Lev varje dag som det vore den sista

2012-02-17
19:38:29

VECKANS HISS(AR) OCH DISS
Bara för att jag har så många saker att hissa så blir det inte veckans hiss denna vecka, utan veckans hissar!
Hissar- Big brother börjar på söndag, och jag är överlycklig över det för det är det bästa som finns.
Att detta var sista veckan innan lov, så skönt med lite ledighet tycker jag!
Vädret börjar ändras och det håller på att bli varmare och våren kommer närmare och närmare. Helt underbart!
Förra våren

Diss- Diss till sprutor, för att det gjorde så jäkla ont. Jag är inte rädd för sprutor och tycker inte att det gör så ont. Borde varit att den här sprutan gjorde ondare än andra, fast så kan det inte vara va? Skitont gjorde det iallafall. När jag tänker på att jag ska ta 2 till så får jag lite panik, hehe.
Bild från google.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: