Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-14
13:08:11

BLOGGTIPS: SSSMILEY.DEVOTE.SE
Det här var ett tidinställtinlägg som jag la upp igår. Men jag märkte nu att det aldrig kom upp, så jag lägger upp det nu igen. Tänkte iallafall ge er ett litet bloggtips, jag hittade hennes blogg när hon var med på bloggtipset på devotes framsida. Hon bloggar om vardagen, kompisar, mode och kampen om att bli frisk från sjukdomen anorexia. Hon tar även jätte fina bilder! Jag brukar inte läsa bloggar som skrivs av sånna som jag inte vet vilka dom är, men den här bloggen gillar jag verkligen. Vill att ni (mina läsare) ska få veta att den här bloggen finns, den är grym och ni borde verkligen kika in! ♥
Klicka HÄR för att komma direkt till hennes blogg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: