Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-15
21:44:43

CHILLAR FÖR FULLT
Sitter här och chillar för fullt med min familj framför en inter-milan match ;) Inte sådär jätte kul, men det är skönt att bara sitta här tycker jag. Träningen gick gryymt bra, trött i slutet så jag orkade inte ens hoppa. Men jag kämpar på så mycket jag kan varje gång, tills jag håller på att dö. Träningsvärken från i torsdags var fortfarande kvar så det var inte så skönt kan jag säga! Nu har mamma precis målat mina naglar och snart ska jag gå och förbereda morgondagen, bestämma mig för en outfit och plocka fram det, packa busskort o.s.v Har sovmorgon imorgon, så pappa ska troligen till stan och göra något så jag åker med honom då! Stänger inte av datorn inatt, då hinner jag nog blogga imorgonbitti. Hoppas ni får en bra start på veckan så hörs vi imorgon, antingen i morgonbitti eller på eftermiddagen. Stor kram och godnatt ♥
Härligt med närbild!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: