Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-13
10:24:34

FREDAG DEN 13:ONDE
Godmorgon! Idag är det fredag den 13:onde, som alla vet, för varenda människa har skrivit det på facebook. Jag tycker inte det är något speciellt med den dagen. Jag har minsann ingen otur då iallafall, nu får jag säkert det idag bara för att jag skrev sådär, ehehe. Just nu sitter jag här i soffan, klockan 10 på en fredag. Känns skönt! Börjar inte förrän klockan 13 idag, anledningen till det är att Pernilla inte kunde ha djurlektionen med oss på morgonen. Och den håller på fram till 11, sen så har min klass 2 timmar hål. Så därför blev det en sån himla lång sovmorgon! Behövde inte ens ställa klockan. Nu sitter jag under min mysiga filt och äter frukost. Ska åka med pappa runt 11:25, sen hoppar jag på en buss i vistinge. Så är jag framme till 12:45, perfekt! Ända lektionen vi har är biologi, så det känns lite ovärt att åka in, men jag gör det ändå. Har inte så mycket att skriva, jag tråkar bara ut inlägget så det är bäst att jag slutar nu. Ska fixa ett tidinställtinlägg där det kommer komma upp ett bra bloggtips! Vi hörs ikväll ♥
En oseriös bild jag tog samtidigt som jag fotade outfiten i måndags

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: