Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-27
16:48:58

FREDAG!!
Tjosan! ♥ Jag kom hem tillsammans med älskling för en timma sedan ungefär. Verkligen jätte skönt att sluta tidigt på fredagar och komma hem tidigt. Förra terminen kom jag hem 17:45 varje fredag, nu 15:30 istället. Har varit trött idag och bara velat åka hem och mysa. Hade sovmorgon imorse, men åkte med Emil till norrköping klockan 7 ändå. Följde med till hans skola för första gången, var med på en lektion och det var det tråkigaste på länge. Dom hade databashantering (tror jag det var) och jag fattade absolut ingenting, satt bara där som en idiot. Hahah. Sen åkte jag till skolan och började 10:10, har haft 2 lektioner och nu är jag hemma som sagt! Tror jag ska hoppa i min ziperall nu direkt, så himla skönt. Sen bara inte göra någonting. Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: