Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-26
17:45:48

HAFT VÄRLDENS ROLIGASTE DAG
Hejsan på er! ♥ Kan inte säga mer än att jag har haft världens roligaste dag. Skrattat så jag kommer ha träningsvärk i magen imorgon, även haft världens roligaste idrottslektion. Väldigt oseriöst efter som Håkan pratade betyg med var och en. Älskling följde med mig hem nu, men han har redan gått på fotbollsträning. Men han kommer tillbaka om en stund igen ♥ Sålänge ska jag duscha och bara chilla, har inte ett skit att plugga på. Yes! Ha det fint, puss ♥
Ett fint råddjur på baksidan förra vintern. På tal om vinter, det snöar som tusan ute. Lite mysigt faktiskt!

Kommentar:
#1: isabelle

nehe du nämnde ingenting om jordgubbe och allt de andra ;)

2012-01-26 @ 19:13:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: