Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-21
17:21:04

HEMMA HOS ÄLSKLING
Hej igen! Under tiden jag inte bloggat dom här timmarna så har vi hunnit kommit till finspång. Jag har med mig min dator hit så det kommer bli roliga inlägg med bilder även fast jag är här. Det brukar bli lite tråkigt annars, när jag bloggar från hans dator så finns det inga roliga bilder att visa. Men nu kan det vara som vanligt! Just nu sitter vi och kollar på handbolls-EM. Snart ska vi faktiskt åka och köpa pizza, vi tänkte äta där först men det är skönare att äta hemma. Jag är redan hungrig för jag åt inte alls mycket mat förut, så jag kommer inte klara mig till kvällsmaten. Därför ska vi äta pizza redan nu, det är också för att vi är väldigt sugna. Hehehe.
Just nu

Kommentar:

Sv: Hallå dör! Detsamma du :) Ja sover hos en kompis med massa folk i helgen, vad gör du själv? Kram!

2012-01-21 @ 19:50:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: