Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-17
18:41:55

MIN DAG
Nu har jag duschat klart! Fast det var ett tag sen men ändå. Tänkte berätta lite om min dag. Har haft en väldigt rolig dag med Amanda, gjort en svenskauppgift tillsammans, och försökte mäta en fågel i en bur i skolan med hjälp av händerna. Vi är verkligen dumma i huvudet, haha sen ser vi att det står hur lång fågeln är. Ni fattar inte men det var riktigt roligt. Vi har påbörjat en ny djurkurs, fått reda på vad vi fick för betyg i förra kursen. Alla fick B förutom jag och Amanda, så nu har vi bestämmt att vi ska kämpa som tusan den här kursen. Är verkligen inte nöjd med det betyget (D), sjukt dåligt, blir så arg på mig själv! Slutade iallafall tidigare, och kom hem tidigare. Har duschat och nu pluggar jag som en galning till ett litet miniprov imorgon. Just nu sitter jag och äter minibaguetter, väldigt gott eftersom jag var så hungrig. Sen ska jag fortsätta plugga! Vi hörs kanske innan jag går och lägger mig, annars imorgon. Puss! ♥
Lilla jag

Kommentar:
#1: niiki

SV: tack, din blogg är jätte fin också. många fina bilder har du :) kram

2012-01-17 @ 19:48:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: