Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-14
21:51:45

MYSER I KÄLLAREN
God kväll! ♥ Ikväll sitter vi i källaren och myser och kollar på tv. Vi har suttit här alldeles för lite den här vintern och julen.  Det här är mysigaste och finaste platsen i hela huset, speciellt på julen, men vi har tomtarna kvar här nere så vi får ta det här som en liten avslutning på julen. Vi sitter aldrig här nere på sommaren, det är bara på vintern. Men det är ju minst två månader kvar av vintern så vi får passa på nu! Vi har tänt massvis med ljus och har brasan tänd, hur mysigt som helst. Och tillsammans med dom jag älskar mest av allt också ♥ Nu ska jag kolla på någon film som precis började, fattar inte ett piss men får se om jag kommer in i den. Antagligen inte, heheh. Hoppas ni har det lika mysigt som mig, kram!
Bjuder på några dåliga cambilder, mamma vart tyvärr inte med på bilden nere i högra hörnet. Hela bilden blir inte med när jag laddar upp dom på bloggen. Men hon ligger där på hörnet iallafall! ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: