Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-08
16:08:15

PROMENAD MED FAMILJEN
Nu har min fina pojkvän precis åkt hem.. Lika tråkigt varje gång, det blir så tomt i huset när han försvinner. På riktigt! ♥ Nu ska jag ta en promenad med familjen, det är väldigt kallt ute men vi pratade om det iallafall. Vi får se om det blir av eller inte. Mamma och jag ska åka och träna sen, så det är inget måste att gå ut och promenera. Det är bara för den friska luftens skull. Det ska bli såå skönt att träna sen, har inte gjort det på länge, bara suttit i soffan och ätit massa skit och så ska det inte va. Så det ska bli riktigt skönt! Ska gå och klä på mig varmare kläder nu för det blev visst en promenad, skriver mer ikväll!
En fin bild jag tog för cirka 1 år sedan

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: