Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-08
12:56:00

SÄGER HEJ FÖR FÖRSTA GÅNGEN
Tänkte bara börja med och säga hej! Från och med nu och idag startar jag den här bloggen här på blogg.se. På sidan under min profilbild kan ni se en liten presentation av mig. Jag har tidigare bloggat på devote.se.
.navheader{
font-family:verdana; <-Härändrarduteckensnittpåtexten.
color:#619454; <-Härändrardufärgenpåtexten.
font-size:17px;<-Härändrardustorlekpåtexten.
background:#FFFFFF; <-Härändrardubakgrundsfägenbakomtexten.
font-weight:bold;<-Härändrarduomtextenskavaratjockellernormal(bold/normal)
text-transform:uppercase;<-Härändrarduomduvillhastorabokstäverellerej.
}
HÄR hittar ni den bloggen, får se om den får finnas kvar eller om jag tar bort den. Kan vara roligt att gå in och läsa dom gamla inläggen där ibland! Anledningen till att jag börjar blogga här istället, är att jag tröttnade verkligen på devote. Det var ofta så att det inte gick att ladda upp bilder och förhandsgranska inlägg. Så jag tröttnade och ville börja om helt och hållet, så jag valde blogg.se! Satt och fixade design och sånna saker nästan hela dagen igår, nu är jag nöjd och det får duga ett par veckor iallafall. Jag tycker också att man kan göra mycket snyggare design här på blogg.se, så det är ju bra. Har gjort massvis med kategorier, flera än vad jag hade på den andra bloggen. Och kommit på en hel del grejer att blogga om. Så nu kör jag igång igen och är sjukt taggad och har stor blogglust! Hoppas ni vill följa mig, tusen pussar ♥

Här får ni en bild på mig från i somras

Kommentar:
#1: Maria

Hej! :D Vad fin bloggen blev! :D

2012-01-08 @ 16:12:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: