Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-22
11:30:10

SÖNDAG=CHILLDAG
Hejsansvejsan! ♥ Älskling och jag har precis ätit de sista pizzabitarna till frukost, bra att man ska träna ikväll!!
Igår myste vi som sagt med pizza i sängen, kollade på big brother, åt popocorn och kollade på film. Filmen slutade väldigt konstigt, kunde inte släppa det på hela kvällen, haha sååå dåligt slut. Ni som sätt Ligg med mig vet nog varför jag tycker så! Annars var den helt okej, men inte jätte bra direkt. Idag ska vi bara chilla, söndagar är alltid chilldagar. Ta det lugnt och inte göra någonting innan en ny vecka startar. Nu ska vi kolla på big brother, vi har sätt 8 avsnitt av typ 100 och vi vill gärna vara klara när det börjar igen i februari. Så nu ska jag vi glo på det, pussar ♥
Tror det är dags för oss att ta lite nya bilder faktiskt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: