Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-12
18:42:47

KOLLAT PÅ HUGOS TRÄNING
Hej era fina ♥ Kom precis hem, fryser som ett djur så jag ska snart hoppa in i duschen. Har haft en bra dag, som alla mina dagar oftast är. Så det blir lite tjatigt att skriva att jag har haft en bra dag varje dag, men det är ju så det är och det är ju bra! Vaknade upp hos älskling idag, trött som tusan, men det är bara att sätta sig upp direkt. Annars försover vi oss jämnt. Gått igenom en väldigt ansträngade idrottslektion, höll på att dö, det var fruktansvärt jobbigt. Hade ont i benen efterråt, som alla andra. Efter massa benövningar och benen skakade, så skulle vi springa fram och tillbaka det fortaste vi kunde. Håkan kör typ ihjäl oss, hehe.. Sen hade vi svenska igen, med nya läraren, och det var precis som förra gången. Vi fick skriva sjukt mycket, fast tre sidor den här gången. Shit asså, bort i från det så är hon jätte bra. Efter skolan kom morfar och bror och hämtade mig, sen åkte vi till brottarlokalen nästan precis vid min skola och kollade när Hugo tränade målvaktsträning. Och nu kom vi precis hem och jag ska hoppa in i duschen sen göra lite matte tror jag. Börjar inte förräns 13 imorgon, så jag får sova länge och behöver inte gå och lägga mig så tidigt idag. Det betyder att jag hinner göra några fler inlägg idag, puuss sålänge!
VERKAR INTE SOM ATT DET GÅR ATT LADDA UPP BILDER JUST NU, INGENTING JAG KAN GÖRA NÅGOT ÅT!

Kommentar:
#1: ida

sv; Det lät ju inte helt fel!

Och tack så jätte mycket :) kramkram

2012-01-12 @ 21:06:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: