Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-21
10:39:10

LÖRDAG LÖRDAG IGEN
Godmorgon! Sovit gott? :) Det har jag gjort, blivit omhållen av min pojkvän hela natten ♥ Det var iallafall jätte skönt att bada igår, det var bara väldigt uttråkande och varmt! När jag kom upp och torkat mig och så ska vart jag typ yr i huvudet och mådde illa. Troligen var det för att det var så varmt och jag drack inget vatten direkt när jag kom upp. Så jag gick och la mig direkt. Vaknade nyss och nu sitter vi under ett täcke i soffan med en varsin dator. Ska försöka komma på något att äta till frukost, men jag hatar frukost så det är inte så lätt. Idag ska Emil träna klockan 13, då är jag kvar hemma och pluggar tänkte jag (om jag orkar). Sen ska jag åka hem till honom så småningom. Nu måste jag äta, massa morgonpussar ♥
Vi hissade upp thailändska lyktor i luften, det är så fint! Vi trodde att den skulle krocka i en stjärna, hehe, det var stjärnklart också så det gjorde det ännu finare!
Vi ♥ Det var 8 minusgrader ute så jag var tvungen att ha mössa på mig. Finfint!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: