Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-25
18:15:33

DODIT
Hej! ♥ Kom hem till Emil för en stund sedan och nu sitter jag i hans säng medans han duschar. Påvägen hem sa älskling, kan vi inte gå in och köpa lite dodit (vårat egna ord för godis)? Så det blev visst så, så jag sitter och äter "fritt" från lidl nu, väldigt gott godis måste jag säga. Har glosor imorgon men jag har redan pluggat lite på dom så ska bara kolla igenom dom snart. Annars ska vi bara mysa, äta godis och kolla på big brother kanske, om det inte är något annat på tvn. Provet idag gick sådär, det var jätte litet verkligen, knappt ingenting. Och det var inte heller något som jag hade pluggat på, han sa vad vi skulle plugga på, sen kommer det med massa annat? Men men, godkänt får jag nog iallafall. Det är huvudsaken! Annars har dagen varit typ bäst, gjort hundratals frågor om verktyg i datasalen. Slutade klockan 13 och var kvar i skolan med Amanda till 15. Lååångt inlägg, bloggar mer senare skulle jag tro. Kyss ♥
Jag i somras

Kommentar:
#1: Monia

Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett Presentkort värde 250 kronor hos HejBaby.se - tuffa barnkläder från 0-6 år :) Har du inte barn själv kanske det kan vara en perfekt present till någon närstående som har barn. Kika gärna in och tävla !



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html



Ber om ursäkt om du inte uppskattar sånna här kommentarer, bara att radera ;)



Kram

2012-01-26 @ 11:38:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: