Lev varje dag som det vore den sista

2012-01-29
22:53:00

VINNAREN AV VECKANS BLOGG: MATILDEANDERSSON.MYSHOWROOM.SE
Nu har jag utsett vinnaren av veckans blogg! Det var jätte många fina bloggar som var med, vilket gjorde att det blev väldigt svårt att välja en vinnare. Men det gick tillslut!
Den här veckans vinnare av veckans blogg är Matilde Andersson, en tjej på 15 år som skriver om sina vänner, skolan, och hennes tydligen ointressanta liv på landet ;) Men jag tycker ni går in och checkar bloggen, då får ni ju veta mer. Jag fastnade för hennes fina header, uppdatering och utseende. Riktigt söt tjej!
Tryck HÄR för att komma direkt till hennes blogg!

Nu blir det sängen för min del. Hoppar skolan imorgon pågrund av min hals, helt sjukt vad ont det gör. Håller på att dö varje gång jag sväljer, men jag knarkar halstabletter, lite panodil och massa te med honung. Har en rolig vecka framför mig, så jag vill helst bara vara hemma imorgon. Godnatt! ♥

Kommentar:
#1: Matilde

Tack sötnos :D kram

2012-01-30 @ 15:22:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: