Lev varje dag som det vore den sista

2012-07-24
11:10:57

24 JULI 2012
Godmorgon! ♥ Imorse fick jag besök av Hugo in till mitt rum, han hade med sig täcke och hela köret. Han ville sova hos mig för det var massa flugor i hans rum, och så mumlade han om massa annat också. Jag visste inte om han var seriös att han inte kunde sova för att det surrade massa flugor där inne. Men tydligen gick han i sömnen sa han nu. Så han sov hos mig från 5 till 7. Sen vaknade han upp och låg i mitt rum, då gick han tillbaka. Nu har jag precis ätit frukost, just nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska följa med till stan sen för att Hugo ska klippa sig, sen ska jag packa klart allting inför onsdagen då vi drar till vimmerby. Kram! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: