Lev varje dag som det vore den sista

2012-07-02
13:22:54

BILDER FRÅN KRYSSNINGEN

Gottgott i bussen på vägen till Stockholm

Glad och taggad tjej! 

Vi lyckades inte så bra med att ta en bild på allihop, det kanske syns, det här är den bästa! 

Brorsan och jag i bussen

Chill med musik i öronen

Lilla hytten

Utsikt över gröna lund 


Söt bror! 

Buffé!! 

Två killar som aldrig kan vara normala på kort


Matmatmat

Vi satt vid ett enormt fint ställe mitt i restaurangen typ, med världens coolaste tak över oss

Efterrätten, jordgubbar med smällt choklad och chokladmousse. Sjukt gott var det! 

Sen kom äntligen kvällen, som är det bästa med hela kryssningen! 
Dagen efter gick vi tjejer till spat och hade det skönt, medans killarna fick sköta sig själva ;) Vi gjorde ansiktsmask, skrubbade oss, bastade, bubblade och badade isvak. Riktigt skönt! 
Och till sist, en bild på Hugo, Ville viking och mig! Nu kunde vi åka hem nöjda efter att ha träffat honom. Hade det super bra på den här kryssningen, vi brukar alltid åka med birka men nu åkte vi med Cinderella. Men jag måste få säga att birka är bättre! Men bra hade vi det! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: