Lev varje dag som det vore den sista

2012-07-19
14:33:35

ONE DAY WITH MY FRIENDS
Tänkte ta och slänga upp lite bilder från i lördags, när jag var på en liten resa med mina vänner! ♥

Först tog vi oss en liten hamburgare på max, har typ aldrig ätit på max. Men det var faktiskt väldigt goda hamburgare! 

Det var meningen att vi bara skulle till smultronstället, men i bussen planerade vi att åka runt lite överallt. Vi hade ju dygnskort så vi ville ta vara på det, så vi tog tåget till linköping! 

Och gick ett varv på ikea och ikanohuset

Sen kom vi till smultronstället så småningom.. 

Den här gången fick det bli en geishaglass, ville ha den för det såg så gott ut med persikor och geisha. Åt typ två slevar sen var jag mätt... 

Sen sov jag i husvagnen med Emilia och Emmy. Åt pizza och där hände det en sak som jag aldrig kommer glömma, hahah! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: