Lev varje dag som det vore den sista

2012-07-28
12:00:00

SLÄKTTRÄFF
Tänkte att ni kunde få kolla på lite bilder från i lördags då jag var hemma hos farmor och farfar på en liten "släktträff"eller vad man kan kalla det. Medans jag är i Vimmerby och kollar på fotbollscup! 

Påväg till "lugnet" för att kolla på en krusbärsburk

Denna burk med krusbär har stått där sen 70-talet

Brorsan och jag!!! 

Jag hann med att få en sticka i skon, så pappa var mitt stöd! 

Seriös bror, som vanligt. Vi skulle ta en fin bild, då skriker han, ta en bild när jag biter på ett grässtrå!! Och jag försöker dra ut det..  

Hehe.. 


Dopp i farmor och farfars pool

"Äventyrsgolf" Mitt lag vann! 

Fin sommarkväll mitt ute på landet ♥

Tillsist, myspys med mat och annat gott! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: