Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-02
12:04:02

2 JUNI OCH 10 GRADER...

Hej på er fina underbara läsare! Håller på och plockar upp lite i rummet, det ligger kläder på hela skrivbordet men jag orkar fan inte hänga upp det i garderoben. Mamma har lagt in alla mina sommarkläder i mitt rum nu också, så det ligger över hela skrivbordet om man säger så! På tal om sommarkläder, det är ingenting vi har någon användning av nu direkt... 2 juni och 10 grader, aaaahdkfkk! Äsch, värmen kommer nog snart, eftersom jag läst att vi ska få en kanonsommar. Den kommer nog lagom till sommarlovet! Samtidigt som jag städar lyssnar jag på världens finaste Eric, då går allt mycket bättre <3 Klockan 14 ska vi till reja och kolla på match och sen fira morfar. Ha det bra, kram!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: