Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-07
20:37:32

JAG KAN PROVET!
Jag kan provet!!!!!!!!!! Det är bara en sak som är enormt krångligt och något som jag inte ens behöver kunna egentligen. Det handlar om celldelningar, mitos och meios. Så himla onödigt. Jaja, nu hoppas jag att det går bra imorgonbitti. Ni vet redan vad som hänt i mitt liv idag, sjukgymnast och väldigt slappt eftersom jag missade idrotten och sen blev det ingen svenska. Ska ta och gå och packa väskan och fixa lite nu, imorgon efter skolan ska jag åka till Stockholm, fråga mig inte vad jag ska göra där. För det vet jag inte, hahha. Kommer hem sent därifrån imorgonkväll iallafall, och då sover jag hos emilis ♥
Såhär såg jag ut idag! Tog lite fina bilder när jag satt och väntade på familjen. Strumpbyxor, klänning/tunika från h&m, converse och solbrillor!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: