Lev varje dag som det vore den sista

2012-06-23
16:30:57

MIDSOMMARBILDER
Såhär såg jag ut igår på midsommarafton! Min underbara tjol som jag bara måste ha på mig vid speciella tillfällen på sommaren, älskar den! Firande på rejavallenSmå grodornaMidsommarstångenHemma hos Jotta för mer firandeKvällens schema ;) Här leker vi en lek som heter ta´n i mun, man har en korv hänger i ett snöre mellan benen sen ska man försöka få upp den till munnen utan händer. Var tvungen att skriva att älskling vann, han var dock inte i mitt lag så det var inte så bra Om man inte vet vad dom gör kan man faktiskt undraStekareeenIsakJag och min älskling, love you ♥Jag och min sötnos AliceGrilllat! Glada tjejeer! Såklart hoppade vi säck också, tradition! Mamma och morbrorMorfar, hahaHopp! 
Och så avslutar vi med en bild på en flygande Sofie. Hade en super bra kväll, förutom knotten och att jag höll på att dö bakom Vilma på cykeln! Hoppas ni också hade en bra midsommar! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: